Feb 02 2022 - 5:42 AM Tags: Fiscal
Si durant l’any 2021 la vostra empresa va efectuar operacions amb algun client o proveïdor per import superior a 3.005,06 euros en conjunt (IVA inclòs) i no està donada d’alta al sistema de Subministrament Immediat d’Informació, recordeu que a partir del proper 1 de febrer haureu de presentar el model 347.
Tingueu en compte que Hisenda utilitza aquest model per a creuar dades, de manera que el que la vostra empresa declara com a compres o vendes a un determinat proveïdor o client ha de coincidir amb el que aquests declaren com a vendes o compres a la vostra empresa.
Per tant, és important que ho empleneu correctament. A aquest efecte, tingueu en compte el següent:
Si esteu obligat a presentar el model 347, teniu de termini fins el proper 28 de febrer de 2022.
Els nostres professionals us orientaran a l’hora d’emplenar el model 347 i de presentar les declaracions i autoliquidacions tributàries de la vostra empresa.
Vols mantenir la teva empresa informada i sempre al dia? Subscriu-te a la nostra Newsletter: